четвер, 24 жовтня 2019 р.

Про конкурсні випробування




                                                               Номінація «Історія»


Конкурсне випробування «Методичний експромт»

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу вміння адаптувати власну педагогічну ідею (методи, прийоми роботи) до специфіки навчальних тем та вікових особливостей учнів.

Формат: співбесіда з членами журі.

Кейс конкурсного випробування (навчальна тема) визначається окремо для кожного учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.

Методи та прийоми, що мають бути продемонстровані, пропонуються членами журі на основі попереднього ознайомлення з інформаційними картками учасників конкурсу.

Тривалість підготовки - 20 хвилин; тривалість співбесіди - до 10 хвилин.

Оцінюється: майстерність та ефективність використання пропонованих методів та прийомів; обґрунтованість позиції та лаконічність відповідей.

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності з організації навчання історії з погляду багаторакурсності (наявності різних поглядів на події, явища) та багатоперспективності (наявності різних варіантів розвитку подій та процесів).

Формат: демонстрація фрагменту уроку із застосуванням визначеного членами журі методу/прийому (до 15 хв).

Кейс конкурсного випробування ( тема уроку, метод/прийом, що має бути застосований) визначається шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки - 20 хв, тривалість виступу - до 15 хвилин, відповіді на запитання журі - до 2 хвилин.

Оцінюється: уміння визначати та характеризувати ракурси висвітлення історичних подій, перспективи розвитку подій з огляду на визначений історичний ракурс; майстерність використання визначеного методу/прийому, аргументованість позиції та лаконічність відповідей.

Конкурсне випробування «Практична робота»

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу вміння визначати основні тенденції історичного періоду та місце в них окремих подій, зв’язок між історичними подіями і процесами, складові історичних процесів і подій.

Формат: виконання графічної роботи.

Тема для виконання роботи визначається шляхом жеребкування.

Спосіб виконання роботи учасники конкурсу обирають самостійно (інтелектуальна карта, скрайбінг, опорний конспект, структурно-логічна схема тощо, причинно-наслідкові зв’язки).

Тривалість виконання завдання - 30 хвилин.

Після оцінювання можливе проведення співбесіди.

Оцінюється: уміння визначати основні тенденції історичного періоду та місце в них окремих подій, зв’язок між історичними подіями і процесами, складові історичних процесів і подій; уміння відображати їх графічно/схематично; обґрунтованість та лаконічність відповідей (у разі проведення співбесіди).

Конкурсне випробування «Тестування»

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу рівня знаннєвої складової професійної компетентності.

Формат: комп’ютерне тестування (проводиться напередодні в он лайн форматі).

Питання розподіляються у співвідношенні: 70% від загальної кількості - історичний матеріал, 30% - загальна педагогіка та психологія; методика навчання історії.

Тести можуть містити завдання з вибором однієї або декількох відповідей із запропонованих, установлення відповідності логічно-пов’язаних пар, установлення правильної послідовності, відкриті завдання з короткою відповіддю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

   Учасником ІІ (обласного) етапу став переможець зонального, учитель історії Улянівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів КОЛОМОЄЦ...